ריטריט זוגי – טיפול בכרישים?

 

זוגיות בבעיה? נסה את טיפול כרישים! סרטו של וינס ווהן, Couples Retreat, עשוי לתת לכם כמה רעיונות. מבט שונה לחלוטין על רומנטיקה עם כמה צחוקים שנזרקים לטעם. Couples Retreat נכתב על ידי וינס ווהן וג’ון פברו ונחשב כקומדיה. זה באמת יותר סרט רומנטי עם כמה צחוקים. פיטר בילינגסלי היה הבמאי של הסרט הלא אחיד הזה. המאמצים הקודמים של פיטר היו הפרידה והשדון, אז אתה רואה את הכיוון שייקח הסרט הזה.

קו העלילה סובב סביב ארבעה זוגות הקשורים יחד על ידי ידידות של בעליהם. ג’ייסון, בגילומו של ג’ייסון בייטמן, ואשתו סינתיה, בגילומה של קריסטן בל, הם זוג שנישואיהם על הסלעים. החרדה הזוגית הזו מנסה להרות ללא תוצאות. זה לא עוזר שהם בקרה פריקים ושומרים אנאלי על הכל. במאמץ להציל את נישואיהם, הם מוצאים את “עדן”, אתר הנופש האולטימטיבי בים הדרומי המפורסם בטיפול זוגי. בעיה אחת, זה די יקר, אז הם יוצאים במסע פרסום כדי לגרום לשלושת הזוגות האחרים להיות מעורבים להוזיל את העלות.

דייב, בגילומו של וינס ווהן, ורוני, בגילומה של מאלין אקרמן, מטפלת משפחתית הם זוג מאושר לכאורה עם שני ילדים. ג’ואי, בגילומו של ג’ון פברו, ואשתו לוסי, בגילומה של קריסטן דייויס, הם זוג נשוי ארוכות שחייו השתקעו בשגרה. שיין, בגילומה של פאיזון לאב, שהתגרשה לאחרונה ויש לה חברה צעירה טרודי, אותה מגלמת קאלי הוק, נמשכת לחופשה.

לאחר פיתול זרוע כבדה של ג’ייסון וסינתיה, שלושת הזוגות מתרצה. הם מגיעים לעדן ומבולבלים מגן העדן הזה. ג’ואי מגלה שיש עדן רווקים בצד השני של האי והוא להוט לבקר. איזה כלב. לאחר היום הראשון, למורת רוחם של שני הזוגות “הנשואים באושר” ושיין, הם חייבים להגיע לטיפול זוגי כדי לשהות בעדן. בחוסר רצון, הם מחליטים להשתתף כדי להישאר בגן עדן.

הדמות הייחודית ביותר היא מרסל, בגילומו של הבחור הקשוח ז’אן רינו, שהוא הבעלים של עדן. דמותו האווירית של ג’ין ממש מגדירה את עדן. הוא מגלם את הדמות עם כל כך הרבה קסם סוריאליסטי שהוא תענוג לצפות בו. כפי שכבר ניחשתם, כל הזוגות מגלים שיש להם כמה בעיות רציניות.

הטיפול הזוגי שלהם משלב עיסויים וסקי אופנועים עם טיפול בכרישים. בטיפול בכרישים יש את הגברים והנשים לשחות עם הכרישים בתרגיל מוזר לבניית אמון, ומפגשי יוגה עם מדריכים בלבוש דליל. מפגשי הייעוץ הזוגי, כפי שניתן לשער, מעוררים כמה עימותים מעניינים. לשיין וטרודי יש פיצוץ וטרודי יוצאת לדרך לעדן איסט, אתר הנופש לרווקים. שאר חברי הקבוצה מחליטים ללכת ולמצוא אותה, כשהם מושכים על ידי ג’ואי. הטיול מעבר לים מפרך ומתפתח ויכוח נוסף וסינתיה מורידה את שלה למזרח עדן. שאר הסיפור מעניין אך צפוי. מאוחר יותר הזוגות מתאחדים ומוצאים את התשוקה והרומנטיקה מחודשים. שיין מוצא את השלווה הנפרדת שלו.

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours